4 Sebab Saya Sayang Malaysia

Ok, ni pertama kali saya buat video macam ‘vlog’, sebab dulu saya rasa malu sikit (sebenarnya malu sangat haha) nak buat video. Tapi baru2 ramai orang cakap kat saya dan cadangkan saya buat video.. Diaorang bagi inspirasi dan motivasi 😀

Harap2 korang boleh faham saya, dan maaf kalau ayat terbalik atau salah/silap ya..

Dalam vlog ni saya cakap pasal 4 sebab saya sayang Malaysia.

Sebenarnya saya ada banyak lagi sebab2 (macam lebih dari 10..) tapi tak cukup masa untuk cakap pasal semua dalam satu video je.

Saya harap korang suka video ni, dan kalau ade maklum balas atau cadangan letak komen di bawah atau mesej saya.

Comments

comments

8 thoughts on “4 Sebab Saya Sayang Malaysia”

  1. Bagusnya… Awak pandai buat lawAk!!
    Bahasa awak menunjukkan awak memang hidup bercampur dengan Malaysian…

  2. kehkehkeh..’senyum dia jadi lebih besar’..part tu aku suke sangat..siap ulang2 lg.. : p

Leave a Reply